Tukšpadsmit jeb izlietotie produkti nr. 1

Neliels ieskats par produktiem, kurus nesen esmu izlietojusi. Šoreiz par 9 no tiem. Pārsvarā pozitīvas atsauksmes, jo produktus, kuri nederēja mani ādai, vai kuri man nepatika, esmu pārsteidzīgi izmetusi vai atdevusi. Pacentīšos piedomāt pie tā nākamreiz, lai varētu padalīties arī ar ne tik veiksmīgiem pirkumiem.

Stenders Body Lotion Melon – man ne visai patika smarža, kas piemīt šim ķermeņa losjonam. Īpaši neatgādina melones, šķiet tāda dīvaini salkana. Stenders produkcijai ir daudzi labāki aromātu varianti. Parasti šo uzklāju vakarā pēc dušas. Losjons iesūcās ādā samērā ātri un neatstāj ilgstošu lipīgu slāni. Ziemā man ar šo losjonu nepietika, lai āda justos patiešām pabarota un mitrināta – prasījās kaut ko nedaudz “treknāku”. Toties vasarai, domāju šis ir ideāli piemērots mitrinātājs.

Garnier Express 2 in 1 Eye Make-up Remover – šo kosmētikas noņēmēju esmu iegādājusies jau vairākas reizes. Tas lieliski tiek galā ar kosmētikas noņemšanu, arī ūdens noturīgās. Nekairina ādu un notīra visu patiešām ātri un bez liekām pūlēm, tam ir arī pievilcīga cena.

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Serum – šo noteikti iegādāšos vēlreiz. Nav tas lētākais produkts, bet nelielais 15ml iepakojums man pietika neticamiem 7 mēnešiem! Un tas ir lietojot katru rītu un vakaru. Iepakojums ir ļoti elegants un higiēnisks – tam ir pumpītis. Man ar vienu pumpīša devu pietika abām acīm. Pats serums ir viegli iedzeltens, bez smaržas. Tas ātri iesūcas ādā un neatstāj nekādas pēdas aiz sevis, tātad ērts lietošanai zem dekoratīvās kosmētikas. Lieliski mitrina un ilgtermiņā kopj maigo ādu ap acīm. Mazās, smalkās grumbiņas ir palikušas gandrīz nemanāmas, dziļākās – palikušas maigākas un ne tik pamanāmas.

Dr. Brandt Pores No More Pore Refiner Primer – fantastisks praimeris (grima bāze) taukainas sejas ādas īpašniecēm! Tam ir samtaini maiga tekstūra, smaržo pēc tējas koka eļļas. Nav mans mīļākais aromāts, bet tas pazūd dažās sekundēs pēc uzklāšanas. Praimeris ir miesas krāsas, tomēr tas nesniedz nekādu sedzamību, tikai pavisam nedaudz izlīdzina sejas ādas toni padarot to vienmērīgāku. Tas lieliski aizpilda poras un rada matētu sejas ādas efektu. Nekairina ādu un nenosprosto poras. Lietoju gan vienu pašu, gan zem tonālā – pūdera vai krēmveida. Palīdz tonālajam klāties vienmērīgi, kontrolē sebuma izdalīšanos dienas garumā – seja ir mazāk spīdīga, taukaina. Man ļoti patīk kā šis produkts strādā, noteikti iegādāšos atkārtoti.

Mary Kay Timewise Microdermabrasion sejas skrubis – līdz šim man vienmēr bija problemātiski atrast maigu sejas ādas skrubi – visi izmēģinātie likās pārāk abrazīvi un skarbi sejas ādai. Tad es atklāju šo skrubi no Mary Kay – tam ir krēmīga tekstūra ar super smalkiem graudiņiem, kas maigi nopulē un attīra sejas ādu. Ir nepieciešams pavisam neliels daudzums, lai noklātu visu sejas un kakla ādu. Pēc noskalošanas āda ir fantastiski maiga, nav velkošas vai kā citādi nepatīkamas sajūtas. Noteikti iesaku pamēģināt.

Burt’s Bees Natural Tinted Lip Balm – tonēts lūpu balzāms ar patīkamu konsistenci un vieglu vaniļas smaržu. Labi pasargā lūpas no sprēgāšanas, piešķir maigi sarkanīgu toni. Patika, ka sastāvs ir 100% dabīgs. Man bija “Rose” tonis, kurš man šķita nedaudz par siltu manam sejas/lūpu tonim.

CND Solar Oil nagu un kutikulas eļļa – lieliska nagu eļļa, kuras sastāvā ir tādas kopjošas vielas kā jojobas & mandeļu eļļa, E vitamīns. Šīs sastāvdaļas iesūcas naga plātnē un ādā ap to, aizsargā un mitrina, padara nagus elastīgus un stiprus.. Eļļa smaržo ļoti patīkami pēc mandelēm un iesūcas ātri, neatstājot taukainu sajūtu. Noteikti redzu un jūtu atšķirību, ja esmu aizmirsusi kādu laiku lietot eļļiņu.

The Ordinary Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% – C vitamīna krēms sejai
un
The Ordinary Natural Moisturizing Factors + HA – sejas mitrinošais krēms. Īsumā – patika, iegādāšos vēl. Par šiem produktiem pašreiz neieslīgšu detaļās – top plašāks apskats par The Ordinary – lasi drīzumā blogā!

 

Komentāri | Comments

