Batiste sausie šampūni

Mana pieredze ar Batiste sausajiem šampūniem

Nu jau kādu laiku arī pie mums Latvijā ir iespējams iegādāties Batiste sausos šampūnus. Atceros laikus, kad veikalos bija nopērkami vien dažu veidu sausie šampūni. Drogās varēja iegādāties Syoss un Stockmann atradu Lee Stafford, bija vēl pāris, kurus tagad uz sitiena vairs neatceros. Ar Syoss šampūnu man nebija tā labākā pieredze. Tā kā esmu brunete, atceros, ka balto šampūna pulveri bija grūti izkratīt, izķemmēt no matiem, tā, lai tie neizskatītos nespodri pelēki. Vēl vajadzēja krietnu daudzumu izpūst un mati tāpat neizskatījās pietiekami “svaigi”. Flakons ātri izbeidzās, man šķiet pēc divām lietošanas reizēm. Pēc tam pūšot nāca ārā tāds kā vēss mitrums, kas nekādā veidā nepalīdzēja maniem matiem, tikai saķepināja tos. Brr.

Un tad Drogās parādījās Batiste. Prieks!
Pašreiz lietoju Batiste XXL Volume un Batiste Brunette, kas ir īpaši domāts tumšiem matiem. Šampūns nekairina galvas ādu un neatstāj matos baltas pulvera pēdas. Šampūnu pūšu matos no lielāka attāluma un paturu, lai iedarbojas pāris minūtes. Pēc tam izķemmēju vai izbužinu ar pirktiem. Flakons kalpo pietiekami ilgi un šampūna efekts tiešām ir redzams un jūtams. Tā kā mani mati ir smalki, man ļoti patīk kuplums un tekstūra, ko Batiste piešķir matiem. Kuplums gan nesaglabājas visu dienu, bet tekstūra padara matus paklausīgākus uz ilgu laiku.
Man ļoti noderīgi liekas mazie 50ml šampūna flakoniņi, kuri ir lieliski līdzņemšanai ceļojot. Man ir izteikti taukaina galvas āda, tādēļ nepieciešams matus mazgāt katru dienu. Mazo sausā šampūna versiju izmantoju, piemēram, vasarā kempingojot ar telti, kad no rīta nav pieejama duša, bet gribas justies un izskatīties svaigi.

Kura ir tava iecienītākā Batiste šampūna versija? Komentē lejā.

One thought on “Batiste sausie šampūni”

Komentāri | Comments

